Известие

Collapse
No announcement yet.

Необясним проблем след свършване на горивото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Необясним проблем след свършване на горивото

    Та както обикновено става, в събота след обяд на жена ми и свършва нафтата.Тя не желае да приеме,че прибора за отчитане на количеството гориво лъже здраво,поне на моята 166. Наливам аз нафта, но... няма палене. След сума ти въртене се получи припалване на 2-3 цилиндъра, страшни пушеци в синкав цвят и невъзможност за форсиране. И така много пъти, чак до днес на обяд Лампата за авария на инжекцията НЕ свети. И пак по закона на Мърфи за височайшата подлост това става доста далече от сервиз, в който ще трябва явно да я завлека на буксир утре. Някой случайно да има идея какво мога да направя, та поне да отиде на собствен ход? Признавам,моите идеи свършиха
    ...
    155 1,6 TS 16V `96
    166 2,4 JTD `99
    147 1,9 JTDm 8V `07

  • #2
    Колко нафта и сипа. Има опасност жена ти ако е правила доста опити да запали без гориво да е дала фира т. нар. "подкачваща помпа" в резервоара. Щом все пак е запалила пробвай да сипеш още гориво - сондата ти се намира в задната част на резервоара, ако колата е по наклон с предницата надолу и горивото е малко пак няма да може да запали.
    AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

    Comment


    • #3
      Дали пък случайно не е засмукала цялата гадост по дъното на резервоара ти и не е запушила всички горивни филтри и други неща по системата?! все пак за толкова години през колата ти е минал толкова кюмюр че не се знае какви културни пластове има в резервоара ...
      Tormentvm In Dvm Demens

      Comment


      • #4
        И аз си помислих за културното наследство, но след сума ти мъчителни паления изведнъж мотора отраз влезе в ритъм тая сутрин и си запя неговата песен. Бях сипал 10 л нафта, тая сутрин долях още 10... Да видим. Иначе си върви без проблем, взе да пали леко както обикновено... Явно неведоми са пътищата комънрейлски.
        ...
        155 1,6 TS 16V `96
        166 2,4 JTD `99
        147 1,9 JTDm 8V `07

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
          И аз си помислих за културното наследство, но след сума ти мъчителни паления изведнъж мотора отраз влезе в ритъм тая сутрин и си запя неговата песен. Бях сипал 10 л нафта, тая сутрин долях още 10... Да видим. Иначе си върви без проблем, взе да пали леко както обикновено... Явно неведоми са пътищата комънрейлски.
          Просто са се обезвъздушили дюзите според мен. При опитите за запалване без гориво това често се случва - имам опит от моЙта жена
          AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
            Та както обикновено става, в събота след обяд на жена ми и свършва нафтата.Тя не желае да приеме,че прибора за отчитане на количеството гориво лъже здраво,поне на моята 166. Наливам аз нафта, но... няма палене. След сума ти въртене се получи припалване на 2-3 цилиндъра, страшни пушеци в синкав цвят и невъзможност за форсиране. И така много пъти, чак до днес на обяд Лампата за авария на инжекцията НЕ свети. И пак по закона на Мърфи за височайшата подлост това става доста далече от сервиз, в който ще трябва явно да я завлека на буксир утре. Някой случайно да има идея какво мога да направя, та поне да отиде на собствен ход? Признавам,моите идеи свършиха
            Колега,дизеловият мотор си иска обезвъздушаване!! Това не е бензинка да сипеш горивото и тя да си запали от раз! Ти си я сцепил от въртене докато сама се обезвъздуши. В такива случаи взимаш съответния инструмент и търсиш от някъде да отвиеш , я на помпа я на изхода на горивен филтър,рейката на дюзите.. зависи къде ти е удобно по мотора /156 не съм обезвъздушавал но в общи линии това е идеята/ И вече викаш някой да върти мотора на стартер а ти гледаш от разхлабеното съединение докато спре да излиза въздух и мехурчета и почне да изкарва само нафта.. тогава стягаш...
            Дано съм бил полезен...
            Поздрави!
            sigpic
            Alfa Romeo 146 JTD '01 - budget car
            Alfa Romeo 166 JTD '00 - unknown yet....
            Lancia Delta HF Turbo '92 - the old lady

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от lancia-martini Покажи съобщение
              Колега,дизеловият мотор си иска обезвъздушаване!! Това не е бензинка да сипеш горивото и тя да си запали от раз! Ти си я сцепил от въртене докато сама се обезвъздуши. В такива случаи взимаш съответния инструмент и търсиш от някъде да отвиеш , я на помпа я на изхода на горивен филтър,рейката на дюзите.. зависи къде ти е удобно по мотора /156 не съм обезвъздушавал но в общи линии това е идеята/ И вече викаш някой да върти мотора на стартер а ти гледаш от разхлабеното съединение докато спре да излиза въздух и мехурчета и почне да изкарва само нафта.. тогава стягаш...
              Дано съм бил полезен...
              Поздрави!
              Ами явно е така. За старите дизели и турбодизели съм сигурен, но там си има и съответните места и начини за обезвъздушаване. А за комънрейла колкото и да съм чел и питал, такава операция никой не споменава. И по дизелфорумите инфото е същото
              ...
              155 1,6 TS 16V `96
              166 2,4 JTD `99
              147 1,9 JTDm 8V `07

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от lancia-martini Покажи съобщение
                Колега,дизеловият мотор си иска обезвъздушаване!! Това не е бензинка да сипеш горивото и тя да си запали от раз! Ти си я сцепил от въртене докато сама се обезвъздуши. В такива случаи взимаш съответния инструмент и търсиш от някъде да отвиеш , я на помпа я на изхода на горивен филтър,рейката на дюзите.. зависи къде ти е удобно по мотора /156 не съм обезвъздушавал но в общи линии това е идеята/ И вече викаш някой да върти мотора на стартер а ти гледаш от разхлабеното съединение докато спре да излиза въздух и мехурчета и почне да изкарва само нафта.. тогава стягаш...
                Дано съм бил полезен...
                Поздрави!
                Аз пък ще ти кажа че ЖТД-то няма нужда от обезвъздушаване,тва да не ХДИ или ТДЦИ,обезвъздушават се дизели които нямат подкачваща помпа,при ЖТД е достатъчно да дадеш 5-6 пъти само контакт и след това пали от раз
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                  Аз пък ще ти кажа че ЖТД-то няма нужда от обезвъздушаване,тва да не ХДИ или ТДЦИ,обезвъздушават се дизели които нямат подкачваща помпа,при ЖТД е достатъчно да дадеш 5-6 пъти само контакт и след това пали от раз

                  Ок може и аз да бъркам, скромния ми опит с жтд мотор е на 146 1.9, бе6е засмукала въздух.. въртяхме я доста, не можа да запали.. след което развих на изхода на филтъра обезвъздушихме и запали от раз!
                  sigpic
                  Alfa Romeo 146 JTD '01 - budget car
                  Alfa Romeo 166 JTD '00 - unknown yet....
                  Lancia Delta HF Turbo '92 - the old lady

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                    ...при ЖТД е достатъчно да дадеш 5-6 пъти само контакт и след това пали от раз
                    Е, аз точно тоя начин съм чел някъде из форума, ама при мен изобщо не помогна. Както и да е, вече си имам обица на ухото - най-добре е да не се стига до въздух.
                    ...
                    155 1,6 TS 16V `96
                    166 2,4 JTD `99
                    147 1,9 JTDm 8V `07

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                      Аз пък ще ти кажа че ЖТД-то няма нужда от обезвъздушаване,тва да не ХДИ или ТДЦИ,обезвъздушават се дизели които нямат подкачваща помпа,при ЖТД е достатъчно да дадеш 5-6 пъти само контакт и след това пали от раз
                      Точно че се дава само на контакт!
                      А не да въртите на стартер! Това важи и при тди
                      156 2.4JTD 136+ PS

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                        Точно че се дава само на контакт!
                        А не да въртите на стартер! Това важи и при тди
                        Бъркаш за ТДИ-то маме,то няма подкачваща помпа,и точно то се обезвъздушава адски трудно,понякога цял ден
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                          Бъркаш за ТДИ-то маме,то няма подкачваща помпа,и точно то се обезвъздушава адски трудно,понякога цял ден
                          Е незнам аз гледах на един голф 4 тди 131кс как след 5-6 давания на контакт нафточа дойде
                          156 2.4JTD 136+ PS

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                            Е незнам аз гледах на един голф 4 тди 131кс как след 5-6 давания на контакт нафточа дойде
                            Ми може,ма Пасат В6 ТДИ няма помпа,и е мъка голяма
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                              Ми може,ма Пасат В6 ТДИ няма помпа,и е мъка голяма
                              или както пеят едни - тука има, там няма - хей, мамаааа
                              @Мъри, за протокола, може ли да е от засмукана от дъното на резервоара мръсотия или не ? Щото имах подобен случай с приятел ...
                              Tormentvm In Dvm Demens

                              Comment

                              Working...
                              X